12 april 2018

Vårfin



Våren i antåg och solen på klar himmel.
Sinnesstämning därefter och dags för
uppdatering runt mitt samarbete med 
stans snyggaste och BÄSTA 
salong när det kommer till vax, bryn, fransar
och make up.
Idag var det dags att efter ca 6 veckor
återigen besöka 
för en uppfräschning av mina 
bryn och fransar.
Förra gången började Sophie ”bygga”
min nya form på brynen där målet
är att genom mina egna hårstrån 
forma ett bredare bryn som jag önskar 
mig.
Efter vax, plock och klipp med
avslutande färgning ovanpå det
är vi nu ännu ett steg närmre i vår 
6-månader långa behandling.
Jag har även testat en magiskt bra brynpenna
med borste som slutfinish vid varje 
morgonmakeup.
SÅ nöjd är ordet för dagen.
ÄR BRYNEN FINA BLIR RESTEN 
OCKSÅ BRA!!
Som när man sätter pumps/klackar till
en outfit och allt bara lyfts.
Sedan har vi fransarna.
Efter att ha testat ett lashlift 
(permanent ögonfrans-böjning)
förra gången, konstaterade vi båda
att effekten fortfarande satt i så pass 
bra att endast en uppfräschning med 
färg behövdes.
Superbra och hej piggare morgon-look
utan mascara liksom.

egentillverkade produkter
utan tillsatser och helt organiska.
Jag har under 6 veckor testat 
saltscrubb, kroppsolja och en
skön mist som kan användas 
för att lugna irriterad hud vid rakning 
lr som ansiktsvatten.
Skrubben lämnar huden skönt 
mjuk då oljan i den stannar kvar
på huden även efter dusch.
Kroppsoljan har jag använt flitigt 
på både min och ärtans torra 
vinterhud.
Ni MÅSTE testa!
Så fräscht och så snyggt på 
badrumshyllan vilket är viktigt
för en förpackningsnörd som jag:)

Fin kväll mina vänner och 
fortsättning följer i ämnet.

Kramen M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar